2012年11月3日 星期六

一日走2場, 寶血加高主教

 
2012年11月3日下午7:57公開累積瀏覽 361 1
第一間就in 寶血.... 一入去就聽到校長指揮d人... 佢真係三十年如一日......
10多人入去一間房, 有4 個老師同時分別INTERVIEW 4個小朋友 
未到既玩住積木先玩積本既地方係有鋪軟墊...無老師觀察既.... 唔知點解D 家長全部可以比D 小朋友著住鞋入去既!我問維持趺序既姐姐, 其實係咪要除鞋嫁?
姐姐話其實要嫁. 咁我就叫小兔除鞋... 
到地老師就叫我地埋位, 媽媽叫小兔自己著番鞋.老師只係攞住接見証,無攞住報名表既?
可能報名表真係太簡單, 所以攞住都無咩用.
 坐埋位老師就問野, 環境有D 嘈雜, 媽媽僅僅聽到老師講野, 小兔完全比唔到反應.
問媽媽小兔有無番N , 邊個照顧, 鍾意玩咩. 比D 玩具小兔玩,同比本書佢睇.
最後送左包小熊餅比小兔,完
我諗都係唔收...


第2間係高主教, .係新開既, 新裝修 一定靚啦, 而且佢本來係小學校舍所以班房夠曬大!  
 媽媽真係好大懵.. 交表要睇出世紙,正本, 我竟然比左結婚証書比爸爸去交表!!!到in 果日又唔記得帶番比學校... 老師咶要mark 低, 小兔可能咁化無書讀.
係門口對接見証再由學校攞番個alpplication filie 上課室.
要真問卷, 問點解報佢地學校.. 又問係咪舊生喇,
同埋有咩期望.
派左2張紙一張係話你知幾時收, 另一張係校車路綫資料.
其實in 就好快..
呢次係爸爸入, 問既係睇書仔, 堆積木, 顏色, 同埋比3隻碟仔2 隻同色,,
最後送隻動物玩具問係乜, 小兔無同人講多謝, 見到玩具就好開心!
媽媽去左聽校長既talk, 睇到校長係一個有智慧,而且務實,唔係只係一口理想既人.

但高主教好多寫字, 我見佢校園生活相, 好多都坐係度寫字.
高班要作短文!!!!


沒有留言:

張貼留言

http://blog.yahoo.com/beatrixchoi/articles/page/1
各位回來啊~~~~