2012年8月6日 星期一

嬰兒3D寫真??~~

 
2012年8月6日下午3:41公開累積瀏覽 231 1
之前拕小兔睇方醫生, 醫生用既係舊機,黑白只有方醫生先明係乜.
己有好多人問我去唔去搵間有4D既去照結構, 其實睇既係醫生, 醫生有經驗怇睇得明咪得.
至於你話睇樣.. 呢D, 未來仲有幾十年你對。
越係黑白, 越係簡單, 胎兒受到既騷擾越少.
今胎係養和機新一D黑白都好清楚 , 有4D, 但係醫生都唔係成日Swarp 去果個function 度睇.
今日去媽媽會竟然見到有人話去影3D相喎, 唔係醫生同你照, 只係去影相?玩?!
有咩意義?
佢個web 話用既超聲波同2d一樣,唔會影響bb, 但大家請記住. 除左照結構時間係長少少外, 平時點會狂照個b 30min ,
有無影響仲要計埋個duration 囉! 不如係x 光機前面跳舞~~~
做左人父母, 要係小朋友方面出發,要諗下, 唔好貪過隱.



孕婦濫照超聲波或影響胎兒


【本報訊】為人父母,總是急切希望盡快親眼目睹腹中的小寶真貌,現時有人以超聲波為胎兒拍照留念,國際巨星湯告魯斯甚至在家中放置一台超聲波儀器,方便使 用。不過,美國耶魯大學一項在懷胎鼠媽媽身上進行的研究發現,超聲波可能會影響鼠胎腦細胞的發展,呼籲孕婦不要濫照超聲波。本港婦產科醫生有不同意見,指 超聲波十分安全,只要每周使用不多於一次,對胎兒並沒有影響。
西方國家掀起一股「超聲波潮」,在商場內也可以隨處找到超聲波機,方便讓準媽媽隨時 替愛兒拍照,猶如 BB貼紙相,有媽媽更以此製作 DVD。但研究人員警告,這些純粹為「自娛」而進行的超聲波掃描應受限制,因研究指,懷胎鼠媽媽經歷兩次30分鐘超聲波掃描後,胎兒百分之六的腦細胞不能 轉移到正確位置。
本港婦產科醫生余啟文指,超聲波有四十年歷史,安全性高,只要每周不要進行多於一次便沒有問題。另一婦產科醫生靳嘉仁解釋,孕婦在不同階段進行超聲波,每次只需五至十分鐘,由於胎兒在28周後發育完成,相信超聲波不會影響發展,「如果摸佢個肚,發現個胎細、胎水多或者孕婦體重唔係好升,咁都會做」,但不贊成為與胎兒影相而照超聲波,因為並非醫學需要。
from apple daily

沒有留言:

張貼留言

http://blog.yahoo.com/beatrixchoi/articles/page/1
各位回來啊~~~~