2012年8月15日 星期三

報名前哨戰.... 靈糧堂

 
2012年8月15日下午4:37公開累積瀏覽 306 1
之前7月尾睇過好多學校都係9月中尾攞交FORM...
like左個幼稚園page
https://www.facebook.com/KinderClubHK?ref=pb
知道靈糧堂係8月15日網上報名
雖然之前果星期唔好彩, 一家11人一同嘔吐, 小兔應在家中休息.
但為左影証件相都要出街.
好在係網上申請..
未到12點已準備所有文件+  文件jpg file.
名額只有1千, 額滿即止, 雖然知唔會咁快滿, 但快快交左就安心d.
爸爸見我未夠鐘走來走去,
就話:咁心急, 又想快, 打定d basic info 係個 note 度, 到夠鍾你咪copy and paste 實快啦...
橫掂無野做就打左先. 到12點, 未有
12點05分,開始報,到媽媽交時已有6個人快過我地.. 前我地一個係小兔既朋友^^
靈糧堂間學校都幾靚嫁, 近近地屋企, 加上係主題教學, 話會環繞一個topic 好深入咁講, 教法幾有趣.
功課不多. 最好係呢樣, 咁就有多d時間睇下書做小兔想做既野...

係屋企填form 已咁緊張.. 如果到學校交form咁點?
我地選好多都係傳統學校. 有d 要郵寄,有d要親自交表, 呢!~
上網交真係好先進呀!!!
就算佢可以寄都好, 最心儀果d 都係親身交好d..... (況且果幾間都近屋企)
其實唔想搵d 太遠既學校, 最好係walkable distance 啦!

影相姐姐問要唔加錢, 要多幾張相... 唔啦, 嘔完戒左幾日口, 面都瘦埋...
下次狀態好d 再影過!

沒有留言:

張貼留言

http://blog.yahoo.com/beatrixchoi/articles/page/1
各位回來啊~~~~