2012年8月13日 星期一

AEON Max Valu Prime ---超級市場

 
2012年8月13日下午4:12公開累積瀏覽 444 0

最近好多新野開張, 最大當然係Hysan 啦. 有誠品 有gap, 又有新開既大超級市場jason ,
jason 裡面仲有係銅鑼灣消失己久既XTC. 媽媽鍾意食XTC ... ,不過要等小兔唔係度至可以食... (人地mass production 都好味過屋企附近果間咁既出奇野)
而且周未咁多人當然唔想同人逼...
於是我地去左... 另一間無咁就腳但都係新開而且比較近我地屋企既既AEON Max Valu Prime----即係吉之島.
吉之島無sogo 同city super既野咁精美, 但價錢比較平.係買餸之選

仲有麵包店, 快圖美,同埋12蚊店.....

佢d蠔真係好平, 不過依嫁我就唔試得...
仲有就係買完餸可以買番屋企食, 價錢平品質都可以既東京便當
http://www.tokyobento.com.hk/index_tc.html
不過我和爸爸其待既王將就好唔掂, 味道完全係差,主打竟然唔係餃子.
更過份係佢係自助形式, 連餃子都係整定自己攞!!!!攪錯, 叫佢即整.. 完全無左city super果果時既神髓過份到餃子汁同油都唔比....
要自己攞, 一個人平衡要食90蚊, 個湯得果半碗...好過份ar!!!!
爸爸覺得真係太少,話要睇下少成點!  於是將小兔有刻度既水樽既水倒入度半滿既碗度, 量到只有150ml!!!

有小朋友車仔推^^小兔好開心喎~~~~


後來再去希慎既Jason.... city super, sogo / jusco 一定好過呢間野, 賣既野超貴, 超貴既意思係. 物不所值.
因為係city super 買hkd10 隻雞翼我都食到佢既好味. 同埋個樣都係靚靚咁.
但係佢賣既價錢比city super更貴, 但佢既貨只係百街international 咁既貨色.....
吸引唔到我比錢呢~
最開心係佢有xtc, 我最愛既xtc...

AEON Max Valu Prime
香港銅鑼灣京士頓街9號名店坊地庫至1樓

營業時間 10:00 – 23:00
即係以前既LCX

沒有留言:

張貼留言

http://blog.yahoo.com/beatrixchoi/articles/page/1
各位回來啊~~~~